maanantai 5. joulukuuta 2011

Enemmän kuin tuhat sanaa

"Haluun riehua, haukkua ja elää kunnollista koiranelämää! Voisitko siis poistaa nää typerät vaaleensiniset sukat mun jaloista, koska sitten pääsen paaaaaaljon lujempaa (ja mä häpeen näitä aina kun tulee vieraita)! Ja tikit kutisee koko ajan joten mulla on tarpeeks hyvä syy rapsuttaa mun niskaa vaikka sä kuinka kiellät! Ja mä oon ansainnu pussin ruokaa ja ainakin 50 siankorvaa koska oon ollu super reipas t. Wili
P.S en tykkää niistä lääkkeistä jotka sä muka "ovelasti" piilotat mun ruokaan, lälläslää katotaan vaan mitä sä sitten sanot kun löydät ne sun omasta ruoasta!





wilin mielestä elämä on tosi kurjaa! Ollaan nyt viikko lomailtu kaikesta "kivasta" eli pitkistä lenkeistä, treeneistä ja riehumisista. Viime tiistaina Wililtä siis poistettiin hammaskivi ja sen yhteydessä leikattiin niskasta patti joka osoittautui rasvapatiksi. Ja lääkärin lausuntoon;

"Wilin hampaista poistettiin hammaskivi ja plakki ultraäänilaitteella, hampaiden pinnat kiillotettiin plakin ja hammaskiven syntymisen ehkäisemiseksi ja hampaat tarkastettiin. Toimeenpiteen aikana Wili oli yleisanestesiassa ja sai nesteytystä ja kipulääkettä suonensisäisesti. Toimenpide ja anestesia sujuivat ongelmitta. Hampaissa oli kohtalaisen paljon hammaskiveä.
Päälöydökset hammastarkastuksessa; molemmat ala P3 hampaat puuttuvat. Ala P1 hampaat hieman sisäänpäin kääntyneet.
Kasvain todettiin talipatiksi, joten patologille sitä ei tarvinnut lähettää. Tikit 7kpl poistetaan 12 päivän kulutta."
Kauluria ei pysty pitämään koska se hankaa niskaa joten Wili sai takajalkoihin hienot vaaleansiniset vauvojen sukat, mutta Wili vihaa niitä yli kaiken! Viikko vielä Wili, viikko vielä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti