lauantai 11. kesäkuuta 2011

Än yy tee

Mä istun kotona ja en edes jännitä. Ruoka menee alas ja itseasiassa en jaksa edes stressata niitä kisoja. Muu joukkue on jo kisapaikalla ilmottautumassa meidänkin puolesta. Me startataan Lauran kanssa auto jossain vaiheessa ennen puoltapäivää, sillä meidän vuoro on vasta ruokatauon jälkeen. Oikeesti, mua ei jännitä. En tiedä jännittääkö mua kisapaikalla vai ei. Oon jossain pienessä mielessäni päättänyt, että tähän treenimäärään, panostukseen ja hiomisen määrään suhteutettuna meidän mahdollisuudet saada ykkönen on lähes nolla. Tulostakaan en lähde hakemalla hakemaan, kunhan vedetään kisamaiset treenit hyvällä porukalla. Ehkä mä oon alkanut lepsuilemaan mun tavotteiden kanssa, tai sitten en jaksa enää stressata kun kerrankin ollaan jätetty alokasluokka taaksemme. Jokatapauksessa toivon tältä päivältä koiran innokasta ja aitoa työskentelyä vaikka liikkeet menisikin nollille typeristä virheistä. Tuloksellakaan ei ole tosiaan väliä, onhapahan sitten rima asetettuna jota me lähdetään jossain vaiheessa nostamaan :) Vaikka en sitä tulosta haekkaan niin salaa toivon, että pikku russeli ei saa mua häpeän partaalle sen typerillä metkuilla. Niin, että terkkuja vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille jotka jostain syystä sattuvat näkemään meidän toilailut.

Eiliset yötreenit. Niin, olikohan taas mitään järkeä niissäkään? 1 yöllä kirkon parkkipaikalla.
Kaukot; Tahmeat ja sain mielessäni ponnistella jotta sain tarpeeksi kuuluvan ja napakan käskyn. Nousi kaikki ekalla, mutta silti...
Seuraaminen; Kerrankin ei edistänyt, mutta sitten se tuntuu jätättämiseltä. Istumisen ja vauhdinmuutokset hienoja!
Liikkeestä seisominen; Nätti!
Nouto; Ekassa noudossa ei huutanut ollenkaan. Haki nopeasti ja toi suoraan sivulle, vähän mälvimistä, mutta ei edes tiputtanut kapulaa. Toisessa noudossa pääsi pieni haukahdus, mutta se oli kaikinpuolin ekaa noutoa hienompi.
Luoksetulo; Pysähtyi ekasta ilman alkulämmittelyjä, mutta sen mun käsimerkki on niiiiiin ruma.
Paikallamakuu; 3min, näkösuojana betoniseinä. Voiko tyytyväisempi ollakkaan meidän ex-paikkamakuuongelmaiseen russeliin?
Hyppy; Aika upea siihen nähden, että ollaan saatu liike kasaan vajaassa 10 minuutissa :)

Että näin, pidetään peukkuja niin itsellemmekin kuin ihanille joukkuetovereille!



PS. meille napsahti sitten siruntarkastus! jes. Täytyytkin alkaa tutkimaan tota koiraa, että miten alas se siru on tällä kertaa valunut (viimeisimmät havainnot kaulassa lähellä rintaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti